Ejendommene | A/B Høje Hasseris Andelsboligfor.

A/B Høje Hasseris Andelsboligfor.

EJENDOMMENE

Høje Hasseris er en eksklusiv andelsboligbebyggelse fra 2004 højt beliggende i Hasseris, Aalborg, med udsigt over Limfjorden, byen og landskabet mod syd og vest, men samtidig også tæt på centrum og byens faciliteter.

Høje Hasseris er stedet for de kvalitetsbevidste, der ønsker en eksklusiv bolig med lys, luft og udsigt i et trygt, privat og lukket område, omgivet af hvide mure og smukt indpasset på den sydvendte skråning.

Bebyggelsen er tegnet af det landskendte arkitektfirma Kjær & Richter, som bl.a. har tegnet Musikhuset i Aarhus.

Høje Hasseris har modtaget præmie fra Aalborg Kommune for godt og smukt byggeri.

Beliggenhed

Foreningens ejendomme er beliggende Søndertoft 1. 3. 6, 7 og 9, 9000 Aalborg.

• Google Maps: Gå til Google Maps ved klikke på “Vis større kort / View larger map”
  • Andre kort: Hvis muligt klik på et kort for at se det i stor størrelse (du kan så også bladre og se alle billeder i samme sektion)
Google Streetview

Udsigt – sommer og vinter:

Lokalområdet

Mod nord fra Høje Hasseris (markeret med rødt)
Mod syd fra Høje Hasseris (markeret med rødt)

Kilde: Boligoverblikket, Nykredit

Ejendommene

Høje Hasseris Andelsboligforening består af 5 ejendomme med i alt 29 lejligheder.
I situationsplanen nedenfor benævnt som hus nr. 1,2,3,4 og 5.

Bebyggelsen set fra luften

Høje Hasseris er udformet som et trygt, privat og lukket område,
omgivet af hvide mure og smukt indpasset på den sydvendte skråning.

Ejendommene er opført som terrassehuse.

Alle 29 boliger har imponerende store sydvestvendte terrasser og boligerne på 1. og 2. sal har 8 kvm. morgenterrasser.

Bebyggelsen ligger på store grønne arealer og har spejlbassin, putting green, petanquebane og dejligt opholdsareal med lille torv.

Nederst i bygningen er der en lukket privat garage og depotrum med elport.

Fra elevatoren er der direkte adgang til hver lejlighed på 1. og 2. sal.

De 29 lejligheder er fordelt med

• 3 lejligheder i stueplan á 73 kvm
  • 4 lejligheder i stueplan á 103 kvm
  • 3 lejligheder i stueplan á 133 kvm.
  • 10 lejligheder på 1. sal á 144 kvm.
  • 8 lejligheder på 2. sal á 113 kvm.
  • 1 lejlighed på 2. sal á 226 kvm.

Se eksempler på lejlighedernes indretning:

Ejendommenes dokumenter